Sposoby Rejestracji po 1 Lutym 2017r.


Przypominamy, że zgodnie z treścią Ustawy Antyterrorystycznej wszystkie niezarejestrowane numery na kartę (karty prepaid ) po 01.02.2017 zostaną przez operatorów ZABLOKOWANE, w związku z tym na każdym niezarejestrowanym numerze na kartę nie będzie możliwości:

·         Wykonywania/Odbierania połączeń głosowych

·         Wysyłania/Odbierania wiadomości SMS/MMS

·         Korzystania z transmisji danych (Internet)

·         Doładowania telefonu

 

Aby odblokować możliwość korzystania z powyższych usług należy zablokowane numery zarejestrować, o ile ważność konta do niej przypisanego oraz samej karty nie wygasły.

 

SZCZEGÓŁY POSTĘPOWANIA PODCZAS REJESTRACJI ZABLOKOWANEJ KARTY Z PODZIAŁEM NA OPERATORÓW

 

PLAY

Do zarejestrowania ZABLOKOWANEGO numeru niezbędny jest numer karty SIM. Jeśli klient nie zna swojego numeru karty SIM należy poprosić go o wyciągnięcie karty z aparatu telefonicznego i odczytanie numeru z karty SIM.
 
Kartę należy zarejestrować podając:
 
- numer karty SIM (bez przedrostka 894806)
- trzy ostatnie cyfry numeru karty SIM oraz numer telefonu
 
Rejestracja z użyciem numeru telefonu oraz jednorazowego hasła OTP po 01.02.2017 będzie niemożliwa.
 
W przypadku braku możliwość uzyskania numeru karty SIM oraz numeru telefonu, klienta należy skierować do Salonu Play
 

PLUS

Do zarejestrowania ZABLOKOWANEGO numeru niezbędny jest numer karty SIM oraz numer telefonu. Jeśli klient nie zna swojego numeru karty SIM należy poprosić go o wyciągnięcie karty z aparatu telefonicznego i odczytanie numeru z karty SIM.

 

Funkcja uzyskiwania numeru karty SIM oraz numery telefonu wysyłając darmowy SMS o treści KARTA na numer 80105 nie będzie dostępny dla ZABLOKOWANYCH kart SIM

 

Kartę należy zarejestrować podając: numer karty SIM (bez przedrostka 894801) oraz numer telefonu

 

W przypadku braku możliwości uzyskania numer karty SIM oraz numeru telefonu, klienta należy skierować do Salonu Plus.

ORANGE/NjuMobile

Do zarejestrowania ZABLOKOWANEGO numeru niezbędny jest numer karty SIM lub numer telefonu. Jeśli klient nie zna swojego numeru karty SIM lub numeru telefonu należy poprosić go o wysłanie SMS o treści NUMER na bezpłatny numer 80190. W odpowiedzi otrzyma SMSa z numerem telefonu oraz numerem karty SIM. Jeśli klient nie jest w stanie uzyskać go w formie SMS należy poprosić go o wyciągnięcie karty z aparatu telefonicznego i odczytanie numeru z karty SIM.

 

Kartę należy zarejestrować podając:

·         numer karty SIM (z przedrostkiem 894803)

·         numer telefonu

 

W przypadku braku możliwości uzyskania numer karty SIM lub numeru telefonu, klienta należy skierować do Salonu Orange.

 

T-MOBILE / HEYAH

Do zarejestrowania ZABLOKOWANEGO numeru niezbędny jest numer karty SIM. Na każdy niezarejestrowany numer telefonu, który ulegnie ZABLOKOWANIU, operator T-Mobile/Heyah w dniu 31.01.2017 wyśle SMS, w którego treści będzie zawarty numer karty SIM.

 

Przy próbie rejestracji ZABLOKOWANEGO numeru operatora T-Mobile/Heyah należy poprosić właściciela o odczytanie numer karty SIM z treści SMS

 

Jeśli klient nie posiada SMS od operatora oraz nie zna swojego numeru karty SIM należy poprosić go o wyciągnięcie karty z aparatu telefonicznego i odczytanie numeru z karty SIM.

 

Kartę należy zarejestrować podając: numer karty SIM (z przedrostkiem 894802)

 

W przypadku braku możliwości uzyskania numer karty SIM, klienta należy skierować do Salonu T-Mobile.

 

VIRGIN MOBILE

Do zarejestrowania ZABLOKOWANEGO numeru niezbędny jest numer karty SIM oraz numer telefonu. Jeśli klient nie zna swojego numeru karty SIM należy poprosić go o wyciągnięcie karty z aparatu telefonicznego i odczytanie numeru z karty SIM.

 

Kartę należy zarejestrować podając:

·         trzy ostatnie cyfry numeru karty SIM oraz numer telefonu

·         numer karty SIM (bez przedrostka 894806) oraz numer telefonu

 

W przypadku gdy rejestracja nie przebiegła pomyślnie, klienta należy skierować na infolinię Virgin.

 

LYCAMOBILE

Do zarejestrowania ZABLOKOWANEGO numeru niezbędny jest numer telefonu.

 

Kartę należy zarejestrować wybierając: Aktywny nr tel (Rejestracja aktywnego numeru telefonu)

 

Na rejestrowany numer operator Lyca wyślę SMS z jednorazowym hasłem OTP, które należy wprowadzić w odpowiednim polu (bez przedrostka OTP)

 

W przypadku braku możliwości uzyskania numer telefonu, klienta należy skierować na infolinię Lyca.

 

 


 

Więcej informacji  pod numerem naszej infolinii:

(32) 238 53 22

 

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem